القائمة الرئيسية

الصفحات

סרטון עירום של חן טל לראש השנה זויף: "התגובות היו קשות מאוד"

כוכבת הרשת, חן טל, בירכה את מעריציה בסרטון עירום חלקי דרך ה-'סנאפצ'ט' כשהיא מסתירה את החזה שלה, אך למרות שהסרטון היה אמור להימחק אחרי 24 שעות היא הופתעה לגלות שמישהו הדביק לגופה פטמות מעוותות והפיץ את הסרטון.
אולי יעניין אותך גם
לא סגורים עדיין מה התחפושת? יש לנו רעיון (מקדונלד'ס ישראל)
הלם מוחלט בפורטוגל: כ-3.5 מליון ישראלים זכאים לדרכון נוסף (ריאלי)
ראש עיריית אור יהודה נגד ראש עיריית פ"ת: "אין גבול לחוצפה, תלמידינו לא מצורעים"
"עצמאים אינם זכאים לדמי מחלה": כל זכויות העובדים בנוגע לקורונה
את הקרקס הזה אתם לא תרצו לפספס
Recommended by
בריאיון ל-103FM סיפרה חן על הזעם שהיא חשה בעקבות המקרה. היא התראיינה לדנה ספקטור ורן שריג.
טל, פגועה מאי פעם, סיפרה על השתלשלות העניינים: "שלחתי למעריצים שלי ברכת שנה טובה בסנאפצ'ט, אפליקציה שבאמצעותה אפשר להעלות סרטונים או תמונות שאורכם הוא עד 10 שניות והם נמחקים אחרי 24 שעות. בסרטון שהעליתי רואים אותי שוכבת על הספה בביתי, הייתי טופלס אבל בסרטון הסתרתי את החזה שלי עם שני סמיילים. העליתי את  הסרטון לסנאפצ'ט ולאחר כמה ימים קיבלתי הודעה בפייסבוק מאישה שאינני מכירה, היא צירפה לי את הסרטון החדש ורשמה שהוא הגיע אליה".
כשפתחה חן את הסרטון המצורף היא הזדעזעה: "ראיתי את הפנים שלי, הקול שלי, הגוף שלי ואת הספה שלי אבל הציצים לא היו שלי. אני כיסיתי את הפטמות ופתאום ראו אותם אבל הם לא שלי! גזרו את האייקונים הקטנים והשתילו עליהם פטמות של מישהי אחרת".
תוך שעות ספורות מהרגע שקיבלה חן את הסרטון המזויף הוא הופץ במהירות ברשת והתגובות החלו להגיע: "זה היה עניין של זמן עד שהדברים התפוצצו והתגובות היו קשות מאוד. ראיתי את זה והייתי בשוק, הרבה אנשים ירדו עליי וזה היה מוצדק כי זה נראה מאוד פיקטיבי. מצד שני הרבה אנשים רשמו שרואים שזה פוטושופ כי זה נראה מגוחך ועל גבול הלא אנושי".

בין שלל הקולות ברשת היו כאלו שטענו שמי שעומדים מאחורי הדלפת הסרטון הם בעצם חן טל והבלוגר עומרי חיון בעצמם, כוכבת הרשת מכחישה: "אם הייתי רוצה אז הייתי מדליפה את הציצים האמיתיים שלי. לפני שנה אני ועומרי עשינו את פרויקט ההומאז' לקים קרדישאן וניתן לראות שם איך הפטמות שלי נראות באמת".
למרות שהיא הודתה שנפגעה מכל הסערה חן טל מסרבת להראות חולשה: "אני לא רוצה לתת לכל 'האוהבים שלי' את האפשרות לראות אותי נשברת ונופלת כי זה מה שהם רוצים. הם רוצים לראות מה יגרום לי להישבר, להתכרבל מתחת לשמיכה, לבכות ולהתאבד. בפעמים הקודמות שעשו לי דברים כאלה הייתי בתחילת הדרך ופחדתי מה יקרה ומה יגידו אבל הפעם אני לא אשתוק".

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع